תקנון רכישה :

בקנייה באתר עץ פטל אונליין / חנות המפעל של החברה פרונטלי או טלפוני, מאשר/ת הלקוח/ה את התנאים הבאים:

עץ פטל הנה חברה יצרנית, בעלת מפעל יצרני הממוקם בקריית ביאליק, מוצרי האתר המופיעים באתר עוברים ייצור עבור הלקוח המזמין לאחר ביצוע ההזמנה, אין מלאי קיים, והמוצרים אינם מוצרי מדף. לאחר אישור ההזמנה והתשלום, ואישור מועד ההתקנה הניתן ע"י מתאמת האספקות של החברה, המוצר שנבחר עובר לייצור לפי הזמנת הלקוח, ובזאת מבוטלת הטענה שמוצרי האתר הנם מוצרי אונליין או מוצרי מדף סטנדרטיים שניתן לבטל את רכישתם ללא דמי ביטול.

הלקוח/ה מצהיר כי קרא תקנון זה והוא מוסכם עליו, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה למעט טענות הקשורות בהפרת התחייבות מצד החברה ו/או מי מטעמה החורגות מתקנון זה. 

יודגש כי עצם רכישה באתר ואישור התקנון מהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד הלקוח כי קרא הוראות תקנון זה, הבין והסכים להן.

יודגש כי כל ההדמיות והתמונות הקיימות באתר, הנם להמחשה בלבד, הצבעים והידיות שבהדמיות הנם להמחשה בלבד, וכי פרזול ומכלולי המוצרים כגון צירים, מסילות מגירות, בוכנות קלפות ועוד, הנם רגילים וסטנדרטיים וללא טריקה שקטה, אלא אם צוין אחרת בדף המוצר ספציפית.

המידות הרשומות במוצרים, הנם מידות ברוטו ולא נטו, ולכן מידות הנטו בכל המוצרים הנם לאחר הפחתת הגופים החיצוניים, לדוגמה נטו מדפים פנימיים יש לחשב לאחר הפחתת מעטפת חיצונית, דלתות, חזיתות או מסילות.

או מידות גדולות יותר לאחר הוספת הגופים החיצוניים, לדוגמה במיטות, על מידת המזרנים יש תוספת של מסגרת המיטה.

על מידות המוצרים תתכן סטיית ייצור בפועל של עד 1.5% ממידות המוצר – ללא כל טענה כלפיי החברה.

באחריות הלקוחות לוודא שישנו מקום וגובה מספיק להרכבת, הכנסת, ומיקום המוצר שהוזמן, יודגש כי להתקנת מוצר לא מספיק מידה מדויקת כמו מידת המוצר, אלא מספר ס"מ מעל, בכדיי שהמרכיב בבית יוכל להרכיב את המוצר בבטחה ולהכניס אותו למקום הרצוי.

לדוגמא לארון במידת רוחב 1.60 וגובה 2.40 חובה שיהיה נטו רוחב ברצפה בין פנאלים של 1.64 ס"מ וגובה נטו של 2.44 ס"מ.

1. זמן האספקה המצוין בדף המוצר, הנו זמן אספקה כללי אשר נתון לרוב מוצרי האתר, החברה רשאית להאריך את זמן האספקה, עד 15 ימי עסקים נוספים, מבלי טענה כלפיה.
2. במידה וקיימת הערה על תוספת כספית לאזור מיוחד, הלקוח/ה ישלמו את התוספת בבית הלקוח ללא כל טענה כלפיי החברה.
לאזורים מרוחקים, רמת הגולן, הבקעה, דרומית מערד / דימונה, מעבר לקו הירוק, ייתכן כי החברה לא תוכל לספק, עקב סירוב של המרכיבים להגעה למקום הנ"ל, וההזמנה תבוטל ללא כל טענה או פיצוי הלקוח/ה.
יום עסקים הנו יום עבודה רגיל, ימים א' עד ה', ואינו כולל חגים של כל הדתות בישראל, ערבי חג, חול המועד, ימי סגר למיניים, ימי בחירות, מצב בטחוני חריג או גיוס פתע של אנשי החברה למילואים וכ"ו.
3. האחריות על מוצרי החברה הנה לשנה, האחריות אינה מכסה פגעי או נזקי מים ולחות, או עיוות / התנפחות חלק מסוים ממים או לחות.

שימוש לא סביר וזהיר במוצר, פירוק והרכבה, שינוי או קידוח ע"י הלקוח/ה במוצר, הזזת או גרירת המוצר מהמקום שבו הורכב, שריטת המוצר ע"י שימוש לא זהיר, שבר במוצר ע"י שימוש לא סביר או זהיר.
אין אחריות על תליה בכל קיר, או על תוצאה של מוצר שנפל, או מוצרים אשר מסיבה כזו או אחרת השתחררו מתלייתם על הקיר.
עץ פטל אינה ממליצה על תליית מוצרים על קיר גבס, ואינה אחראית על מוצרים או תוצאה ממוצרים שהשתחררו מתלייה בקיר גבס או בכל קיר כל שהוא.

למוצרים העשויים מעץ מלא בשילוב mdf – וצבועים בצביעת שלייפלק – אין אחריות על שריטות, מכות , קילופים ודהייה של הצבע, תתכן יציאת והופעת "עיניים" של העץ על גביי הצבע לאחר זמן.

מוצרים הצבועים בצביעת שלייפלק רגישים במיוחד להצבה ישירה מול השמש לאורך זמן ועלולים "להיצרב" וגוון הצבע עלול להשתנות עקב זאת.

מוצרים מעץ מלא עלולים גם הם להתנפח ממגע מים ישיר, ולכן לא תהיה אחריות על כך, ולכן יש לנקות ע"י סמרטוט לח ליד כל המוצרים ולא על ידי מים.

4. מחיר ההובלה וההרכבה שמצוין בדף המוצר כולל הובלה והרכבה, המחיר ישולם ישירות בבית למרכיב בעת ההתקנה.
במידה והלקוח/ה גר/ה בקומה ג' ומעלה, ללא מעלית, או מעלית שלא עובדת מסיבה כזו או אחרת, או שהמוצר או חלקו לא נכנסים למעלית, ישולם למרכיב תוספת של 100 ₪ לכל מוצר לכל קומה.
במידה ולא ניתן להעלות במדרגות את המוצר, מחשש לפגיעה במבנה או במוצר, או משקל גבוה שאינו מאפשר הרמה ידנית במדרגות, על חובת הלקוח/ה להזמין מנוף על חשבונו/ה.
5. לאחר תיאום אספקה, במידה והמרכיב מגיע לבית הלקוח/ה, והלקוח/ה לא נמצא/ת, או לא יכול לקבלו, יחויב הלקוח/ה בדמי ביטול  ובדמי ההובלה וההרכבה של המוצר.
6. ביטול עסקה לאחר תיאום – במידה והלקוח/ה לא מעוניינים לקבל את המוצר מכל סיבה, והמוצר כבר תואם לאספקה, משמע יוצר במפעל החברה במיוחד להזמנה, ייגבו מהלקוח דמי ביטול על סך 300₪.
7. ביטול עסקה לאחר אספקה – במידה והלקוח/ה מעוניינים לבטל עסקה לאחר האספקה, הדבר יתאפשר לפי חוק הגנת הצרכן, ובמקרה ולא נעשה חור במוצר למעבר כבלים, המוצר לא הורכב ומכלוליו חוברו, המוצר לא נתלה על הקיר ונעשו חורים בכדיי לתלות אותו על הקיר, או שנעשו במוצר חורים לידיות/ או כל שינוי או שימוש. במידה וישנה תקלה באשמת החברה, תטופל התקלה והדבר לא יהווה אישור או רשות להחזרת המוצר.
בכל מקרה שבו מעוניין הלקוח/ה להחזיר ולבטל עסקה של מוצר שנרכש, דמי הביטול יהיו 300 ש"ח, ובאחריות הלקוח להחזיר את המוצר למפעל החברה בקריית ביאליק, במצב חדש ותקין כפי שסופק, ולאחר תיאום ואישור של מחלקת השירות ומנהל הייצור אשר יבדוק את המוצר שיוחזר ואת טיבו במידה והמוצר יוחזר ע"י הלקוח/ה ויימצא ע"י מנהל הייצור לא תקין וחדש כפי שסופק במקור, לא תאושר החזרתו ולא תבוצע ביטול ההזמנה וזיכוי, והלקוח/ה יחזירו בחזרה את המוצר לביתם.

במידה ויש צורך בהגעה של מרכיב לפירוק המוצר בבית הלקוח והובלתו חזרה למפעל, ייגבה על פעולה זאת סכום כפול מדמי ההובלה וההרכבה הרגילים של המוצר הנ"ל, ותשלום זה יכלול הגעה של המרכיב, פירוק המוצר, עטיפת המוצר להובלה, והובלה להחזרת המוצר למפעל, כל זאת לאחר שהמרכיב יאשר כי המוצר תקין ובמצב חדש כפי שהגיע במקור.

לדוגמא, במידה ודמי ההובלה וההרכבה למוצר  הנם 400 ש"ח, ייגבה 800 ש"ח על הגעה נוספת, פירוק המוצר ואריזתו, והובלה בחזרה למפעל. כל זאת במידה ותבוטל ההזמנה ויהיה צורך להחזיר את המוצר למפעל ע"י מרכיב מטעם החברה.
עץ פטל הנה חברה יצרנית, בעלת מפעל יצרני, במידה והמוצר שנרכש יוצר לפי הזמנה, במידות ובצבעים שהלקוח/ה בחרו באתר, והלקוח מעוניין לבטל את העסקה, יזוכה הלקוח בקיזוז דמי ההובלה וההרכבה של המוצר שרכש, גם אם לא הורכב, ורק הגיע לבית הלקוח. ובדמי ביטול עסקה בסך 300 ₪ נוספים.
8. המרכיב שמגיע להרכבה בבית הלקוח/ה ירכיב אך ורק את המוצר לשמו הוא הגיע, ולא ייעשה כל פעולה או עבודה אחרת, המרכיב אינו אחראי על פינוי פסולת כזו או אחרת מבית הלקוח/ה.
9. המרכיבים שעובדים בהרכבות מטעם עץ פטל, הנם קבלנים עצמאיים, כל טענה כלפיי המרכיבים, כולל זמני הגעה ואיחורים, יופנו ישירות למרכיב הרלוונטי, והחברה אינה תישא באחריות או בתוצאות איחורים, אי הגעה, או כל דבר הנוגע למרכיב עצמו או על נזק כל שהוא הנגרם בהתקנה או כתוצאה מהתקנה.

המרכיבים לא מבצעים פירוקים או פירוק והרכבה מחודשת של ריהוט קיים, גם אם הוא ריהוט שנקנה בעץ פטל, לא קיים שירות פירוק והרכבה לאחר ההרכבה הראשונה, אין אופציה כזו.

ולכן במקרה ויישנה בעיה כתוצאה מהרכבה והיא באשמת המרכיב, ייסע המרכיב באחריותו לטפל בבעיה על חשבונו, וכל טענה תהיה כלפיו ובאחריותו.
10. לפניי ביצוע ההזמנה, יש על הלקוח/ה לוודא כי המוצר מתאים במידות, ובצבעים, שהמוצר יכול ומתאים להיכנס במקום אליו הוא מיועד.
כאשר המרכיב מגיע למטרת ההתקנה, על אחריות הלקוח/ה לוודא כי נמצא מי שיקבל את המרכיב בבית, ושיגיד לו במדויק איפה להרכיב / לתלות את המוצר, ללא כל אפשרות לשנות או לבוא בטענה לאחר ההרכבה / התלייה.
11. במידה והמרכיב מתעכב, ומאחר לבית הלקוח, והודיע על כך / משרד החברה הודיע על כך, הלקוח/ה אינם זכאים לכל פיצוי, או הפחתה בדמי ההובלה וההרכבה, והדבר אינו מתיר ללקוח/ה לבטל את המוצר ללא דמי ביטול.
12. איסוף עצמי: איסוף עצמי יתאפשר בימי א' עד ה' בין השעות 9:00-16:00 בלבד, וזאת לאחר תיאום של מחלקת תיאום האספקות עם הלקוח.
הזמן לאיסוף העצמי זהה לזמן האספקה המצוין בדף המוצר.
באיסוף עצמי הלקוח לוקח על אחריותו בטיב ההובלה, ההרכבה, ואינו יכול לבוא בטענות כלפיי חברת עץ פטל.
במידה וקיים חוסר במוצר, או הלקוח לא מצליח להרכיב את המוצר, על הלקוח לחזור למפעל בעצמו ולקבל תמיכה או חלק חסר כזה או אחר.
עץ פטל אינה תשלח איש שירות למוצר שנאסף באיסוף עצמי מכל סיבה כל שהיא, במידה והלקוח לא יסתדר בעצמו, יידרש לשלם סכום הובלה והרכבה מלא למרות שהוביל בעצמו את המוצר.
המוצרים באיסוף עצמי נאספים מפורקים, ללא הוראות הרכבה, על הלקוח שמגיע לאסוף לוודא כי המוצר ייכנס ברכבו, ועליו להגיע עם כוח עזר שיעזור לו להעמיס את המוצר ביחד, עץ פטל אינה אחראית על העמסת המוצר לרכב, ועל עזרה בסחיבת המוצר מהמפעל לרכב.

13. בעת התקנת המוצרים יתבצע צילום בבית הלקוח ע"י המרכיב שביצע את ההתקנה, וייתכן כי החברה תציג ותפרסם תמונות אלה בדף הפייסבוק / אינסטגרם / אתר האונליין שלה, ללא כל טענה כלפיה.  

⦁ עץ פטל בע"מ ⦁ petel7.co.il משמשת כקניון אינטרנטי וירטואלי לרכישת מוצרים של חברת עץ פטל ע"י ציבור הגולשים בארץ ישראל, באמצעות מכירות רגילות
עץ פטל בע"מ (להלן: "מפעילת האתר"), משווקת מוצרי ריהוט,ארונות, חדרי ילדים וכד' (להלן: "המוצרים"), בין היתר באמצעות אתר האינטרנט (להלן: "האתר").

⦁ התקנון- התקנון הנו מסמך משפטי מחייב בין מפעילת האתר לבין המשתמש (להלן: "התקנון") והוראותיו יחולו בהתקשרות הצדדים בכל רכישה שתתבצע על ידי המשתמש באמצעות האתר (להלן: "המשתמש"). גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים באמצעותו, מהווה הסכמת המשתמש להוראות התקנון ומשכך מומלץ לעיין בו בקפידה טרם ביצוע רכישה.

⦁ מוצר יסופק למשתמש לאחר אישור ההזמנה הכפוף לתנאים הבאים: (1) שההזמנה נקלטה בידי מפעילת האתר והמשתמש קיבל אישור על כך בדואר האלקטרוני; (2) המוצר קיים במלאי וניתן לאספקה; (3) חברת האשראי אישרה את העסקה או מפעילת האתר קיבלה את התמורה באופן המבטיח לדעתה את התשלום עבור המוצר. ולא אושרה ההזמנה תימסר הודעה על כך למשתמש והכסף ששילם המשתמש עבור המוצר יושב לידו.

⦁ מפעילת האתר תהיה רשאית מעת לעת לשנות את הוראות התקנון ואלו יכנסו לתוקפן מיד עם פרסום התקנון מחדש באתר. הוראות התקנון לא יהוו בכל מקרה הסכם לטובת צד שלישי.

⦁ כשירות משפטית – רשאי לרכוש מוצרים באתר מי שהינו כשיר משפטית ובן שמונה עשרה ומעלה. רכישת מוצרים תעשה באמצעות כרטיס אשראי תקף ו/או באמצעות כל אמצעי תשלום אחר שיהיה מוסכם על מפעילת האתר.

⦁ מפעילת האתר תהא רשאית לערוך ו/או לתקן ו/או להוסיף ו/או למחוק כל פריט תוכן באתר והכל מבלי שתהא מחויבת להודיע על כך מראש או בדיעבד.

⦁ הזמנת מוצרים באמצעות האתר – באמצעות גלישה באתר ניתן לרכוש מוצרים של מיטב היצרנים, הספקים והיבואנים בתחום (שלושת אלה יקראו להלן: "הספק"). בצדו של כל מוצר תספק מפעילת האתר פרטים כגון: שם הספק, שם המוצר, המחיר, מפרט המוצר, פרטי אחריות ואספקה, תנאי תשלום וכן עוד פרטים אותם תבחר מפעילת האתר להציג.

⦁ יש לבחור את המוצר באתר שלאחר מכן יידרש המשתמש לינתן פרטים שנודעו להבטיח את קיום ההזמנה לרבות, פרטי תשלום ופרטי זיהוי לרבות כתובת לאספקת המוצר. אי מסירת פרטים נכונים עשויה לגרום לביטול העסקה על ידי מפעילת האתר.

⦁ מפעילת האתר רשאית שלא לקבל את ההזמנה מכל סיבה שהיא ובלבד שנתנה על כך הודעה למשתמש לא יאוחר מ – 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

⦁ מועד אספקת המוצר – מועד אספקת המוצר ייחשב מהמועד בו התקבל אישור להזמנה. המשתמש מצהיר, כי הובהר לו שמועד האספקה הנקוב באתר הנו מועד האספקה משוער בלבד שעלול להשתנות עקב נסיבות וגורמים, שאינם בשליטת מפעילת האתר. מוסכם בזאת, שעיכוב באספקת מוצר, מסיבות שאינן תלויות בחברה ו/או שאינן בשליטת מפעילת האתר, של עד 15 ימי עסקים נוספים, לאחר התאריך המופיע באתר כזמן אספקה משוער, לא יהווה הפרה של ההתחייבות לספק המוצר, ולא יקנה עילת תביעה נגד מפעילת האתר בגין האיחור באספקה וכל נזק נטען שייגרם למשתמש בעטיו של העיכוב. עיכוב של למעלה מהאמור לעיל יאפשר למשתמש לבטל ההזמנה ולקבל את כספו בחזרה וזו בלבד.

⦁ זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) ממועד השלמת ההזמנה.

⦁ מסירת המוצר למשתמש- עם הגעת המוצר המוזמן תימסר הודעה על כך למשתמש/ה, לשם תיאום מועד לאספקתו. המשתמש מתחייב לקבל את המוצר בתוך 7 ימים שלאחר קבלת ההודעה, שאם לא כן ישלם לחברה, בגין אחסנת המוצרים המוזמנים דמי אחסנה בסך 1% מסכום ההזמנה כולה, לכל יום אחסנה, החל ממועד הגעת המוצר המוזמן למחסן מפעילת האתר. לעניין סעיף זה "הודעה" – לרבות הודעה טלפונית, הודעת פקס, הודעת מייל, הודעת SMS ומכתב שנשלח למשתמש/ה בדואר בחלוף 72 שעות ממועד שליחתו.

⦁ לא יתואם מועד לאספקה בעטיו של המשתמש או לא ימסרו המוצר המוזמן בתוך 30 ימים מיום מסירת ההודעה שלא בשל עיכוב הנגרם על-ידי מפעילת האתר, תהיה מפעילת האתר רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל ההזמנה.

⦁ אספקה והובלה של מוצרים – אספקה והובלה של מוצרים תעשה בתשלום נוסף למחיר המוצר לכתובת המשתמש או לחלופין יתאפשר למשתמש לאסוף את המוצר ממחסן מפעילת האתר, הכל כמפורט בדף המוצר באתר. מפעילת האתר רשאית להודיע למשתמש שאין באפשרותה ו/או ברצונה לבצע אספקה והובלה של המוצר לבית המשתמש שאז תהא למשתמש החלופה לבטל את העסקה עם מפעילת האתר או לאסוף את המוצר בעצמו. במועד האספקה יהיו נציגי מפעילת האתר רשאים לדרוש מהמשתמש כל פרט מזהה שהוא לרבות תעודת זהות וכרטיס אשראי ששימש להזמנה.

⦁ המשתמש מאשר, כי אין כל מניעה פיזית להוביל המוצרים המוזמנים למיקומם הסופי אצל המשתמש, וכי אם יתברר שאין אפשרות פיזית להוביל אותם ליעדם או כי מדובר בהובלה חריגה כזו הדורשת אמצעים מיוחדים לשם אספקת המוצר לבית המשתמש תהא מפעילת האתר רשאית לגבות תשלום נוסף.

⦁ בדיקת המוצרים על-ידי המשתמש- עם קבלת המוצרים המוזמנים אצל המשתמש וסיום הרכבתם, או עם מסירת המוצרים המוזמנים לידי המשתמש, במחסן מפעילת האתר, יאשר המשתמש בחתימתו על גבי תעודת המשלוח, כי המוצרים המוזמנים סופקו במלואם ללא פגם. לא אישר המשתמש קבלת המוצרים המוזמנים על גבי תעודת המשלוח, אך קיבל המוצרים לידיו, יראו אותו כמי שחתם על תעודת המשלוח. חוסר בהזמנה ו/או פגמים כלשהם במוצרים המוזמנים יצוינו על-ידי המשתמש בפירוט על גבי תעודת המשלוח ויטופלו ע"י מפעילת האתר. תיקון חוסר ו/או פגם כאמור, שלא צוין על גבי תעודת המשלוח, יהיה כרוך בתשלום, האמור אינו כולל פגמים נסתרים בכפוף לחוק המכר.

⦁ תתכנה סטיות במידות המוצרים בהשוואה למידות המופיעות במחירון/קטלוג היצרן. כל עוד סטיות אלו לא תעלנה על 10% הן לא יהוו הפרה של מפעילת האתר לאספקת ההזמנה, ולא יקנו למשתמש כל עילת ביטול ו/או תביעה שהיא נגד מפעילת האתר.

⦁ אחריות – מובהר בזאת, כי האתר משמש כחנות וירטואלית לממכר מוצרים המיובאים או מיוצרים על ידי ספקים שונים. בהתאם לאמור לעיל, מפעילת האתר אינה מספקת אחריות למוצרים המוצעים באתר כך שלאחר מכירתם האחריות למוצרים ותיקונים ו/או אספקת חומרי חילוף בגינם, תעשה על ידי הספק בלבד והמשתמש לא יבוא בכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה לחברה בשל כך. ככל שניתנת אחריות למוצר על ידי הספק אזי אחריות זו תיכנס לתוקפה החל ממועד אספקת המוצר למשתמש.

⦁ מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות לטיב המוצר ו/או לכל נזק שיגרם בגינו למשתמש ו/או מעשה או מחדל של ספק המוצר, בין אם הוא ישיר או עקיף, לרבות, אך לא רק, נזק גופני ו/או כספי כולל הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח וזאת מכל סיבה שהיא. בכל מקרה תוגבל אחריות מפעילת האתר כלפי המשתמש ביחס לנזקים מוכחים וממשיים עד שליש מסכום המוצר הנרכש ששולם בפועל ולא מעבר לכך. תנאי זה הנו יסודי בהתקשרות הצדדים על פי הוראות התקנון. המשתמש יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר.

⦁ מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות כל נזק שייגרם למחשב המשתמש ו/או בגין שיבושים בשימוש באתר כולל מניעת האפשרות להזמין באמצעות האתר מוצרים או לעדכן באמצעות הזמנה קיימת ו/או לבצע באמצעותו כל פעולה אחרת. ככל שקיימים קישורים לאתרים חיצוניים לאתר, הרי שמפעילת האתר לא תישא בכל אחריות בקשר לאתרים אלו לרבות התכנים המפורסמים בהם.

⦁ ביטול עסקה לאחר רכישה – ביטול עסקה תעשה בהתאם לתקנות ביטול עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א – 2010. ביטול העסקה תעשה תוך ועד 14 יום מהמועד בו קיבל המשתמש את המוצר לידיו ובלבד שהמוצר לא נפגם והמשתמש לא ערך בו כל שימוש שהוא.

⦁ ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה בכתב לחברה באמצעות פקס מספר 04-8739199 או באמצעות הדוא"ל [email protected]

⦁ ביטל המשתמש את העסקה, תשיב מפעילת האתר למשתמש את התמורה ששילם בגין רכישת המוצר בניכוי דמי ביטול ובניכוי עלות הובלת המוצר (בין אם מסניף מפעילת האתר למשתמש ובין אם מהמשתמש לסניף מפעילת האתר) (להלן: "התמורה").

⦁ השבת התמורה תעשה לא יאוחר מ – 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה. התמורה תוחזר על הוראות תקנות ביטול עסקה. מפעילת האתר תחייב את המשתמש בדמי ביטול של 5% (חמישה אחוזים) ממחיר המוצר או 100 (מאה) ₪, הנמוך מבין השניים.

⦁ הגבלת זכות הביטול – זכות הביטול לא תחול מקום בו הורכב המוצר בבית המשתמש ו/או המוצר יוצר במיוחד עבור המשתמש לפי מידות או דרישות מיוחדות ו/או המשתמש ערך במוצר שימוש/ תיקון ו/או לא השיב את המוצר באריזתו המקורית, מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות שלא לזכות מוצר שאינו עומד בתנאי מדניות החזרת המוצרים המפורטת לעיל.

⦁ סעדים ותרופות- ביטול עסקה הנו סעד ממצה וסופי. הסעד הבלעדי והממצה שיהיה למשתמש במקרה של הפרה יסודית של התקשרות כלשהי להזמנת מוצר או שירות יהיה ביטול הזמנה, ולא תהיינה למשתמש טענות נוספות כנגד הספק או מפעיל האתר.

⦁ הגנת הפרטיות – מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות לאסוף פרטים אודות הלקוח לרבות – אך לא רק – פרטים ביחס לשמו, כתובת מגוריו, כתובת דוא"ל, מספרי טלפון, פרטי הזמנות, מידע מקוון כגון כתובת IP,קבצי "עוגיות", פעולות שבוצעו באתר וכיו"ב (להלן: "המידע"). מובהר, כי המידע נועד לשיפור השירות ויצירת קשר עם המשתמש.

⦁ על ידי השימוש באתר, ובכפוף להוראות כל דין לרבות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981, מתיר המשתמש למפעילת האתר להכליל את המידע במאגרי מידע שייווצרו על ידה. מובהר, כי המידע המועלה לאתר (למעט ביחס לפרטי האשראי שימסרו על ידי המשתמש) עשוי להיחשף מעת לעת לעובדי מפעילת האתר ו/או לגורמים המספקים לה שירותים לצורך אספקת המוצר ו/או מתן אחריות בגינו ו/או לצורך העברת זכויותיה באתר לידי צד שלישי כלשהו ו/או על פי כל דין בין בישראל ובין מחוצה לה ו/או במקרה שמפעילת האתר תידרש למימוש זכויותיה כלפי המשתמש ו/או אכיפת תנאי השימוש באתר.

⦁ המשתמש מאשר למפעילת האתר לעשות שימוש במידע על מנת לשלוח אליו הודעות / מסרים הנוגעים לאתר ו/או לשימוש המשתמש באתר, בין אם על ידי משלוח מסרנים (SMS) ו/או הודעות דוא"ל (E-MAIL). מסירת פרטים אלו מהווה הסכמה גורפת לקבלת ההודעות ו/או המסרונים. המשתמש רשאי לתת הודעה למפעילת האתר בדבר סירובו למשלוח הודעות ו/או מסרונים לכתובת דוא"ל [email protected] . או באמצעות פקס מס' 04-8406052, או בהודעת SMS חוזרת, שאז מפעילת האתר תחדל מלעשות כל שימוש בפרטי ההתקשרות עם המשתמש לטובת משלוח מסרנים ו/או הודעות כאמור.

⦁ שונות- התמונות באתר הנן להמחשה בלבד, וייתכן שימצאו הבדלים בין התמונה המוצגת באתר לבין המוצר בפועל.

⦁ האתר מוגן בזכויות יוצרים ולפיכך אין להעתיק, להפיץ או לפרסם תכנים ממנו אלא בהסכמת מפעילת האתר כתב ומראש.

⦁ רישומי מפעילת האתר בדבר פעולות שבוצעו באתר יהוו ראיה לכאורה לביצוען.

⦁ מפעילת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת.

 

הגנת הפרטים:

הגלישה באתר והשימוש בשירותים הכלולים בו מהווה הסכמה מצידך לכך שהעסק יוכל לבצע פיקוח ממוחשב על השימוש שאתה עושה בשירותים באמצעות “עוגיות” ו/או אמצעים דומים. העסק רשאי להשתמש בכל מידע כאמור, לצורך בקרה ו/או פיקוח ו/או פיתוח ו/או שמירה על איכות השירותים, רמתם ותקינותם ו/או לצורך קיום הוראות כל דין, ו/או לצרכיו ובכלל זה שירות וסקרים של העסק.
העסק מקפיד לשמור על הוראות כל דין ובכלל זה על הוראות חוק הגנת הפרטיות והיא תשמור על פרטיות הגולשים ולא יגלה למי שאינו מורשה לכך עפ”י דין, רשימות או מסמכים בהם רשומים שם ומען הגולש או כל מידע אחר בנוגע אליה, וכן כל מידע הנוגע לשימוש הגולש בפורטל, למעט פרטים ונתונים פומביים שפורסמו על ידי הגולש עצמו. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, העסק שומר לעצמו את הזכות לחשוף את פרטי הגולש וכל מידע הנוגע לשימוש שהגולש עשה/עושה בפורטל, בהתאם להוראות צו בית משפט, ו/או במסגרת הליכים משפטיים במידה ויתעוררו בין הגולש לבין העסק, ו/או במקרה של הפרת התנאים ע”י הגולש, ו/או במקרה שהעסק, על פי שיקול דעתו הבלעדי, יסבור כי הדבר נחוץ לשם מניעת נזק חמור לגוף או לרכוש שלו או של כל אחד אחר ו/או במקרה של מיזוג פעילותה של העסק עם צד שלישי כלשהו.
⦁ סמכות שיפוט – המשתמש ומפעילת האתר מסכימים, כי בכל סכסוך הקשור להזמנה זו תהיה סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית נתונה לבית המשפט בקריות.
⦁ ליצירת קשר ניתן לפנות לשירות המשתמשות בחברה בטלפון מס' 072-251-0084, בפקס 04-8739199 או באמצעות הדוא"ל [email protected] או בדואר בכתובת רחוב יוסף לוי 22 קרית ביאליק.