תקנון האתר
סעיף 1: תנאים כלליים
1.1 בקנייה באתר עץ פטל אונליין / חנות המפעל של החברה פרונטלי או טלפוני, מאשר/ת הלקוח/ה את התנאים הבאים:
1.2. עץ פטל הנה חברה יצרנית, בעלת מפעל יצרני הממוקם בקריית ביאליק, מוצרי האתר המופיעים באתר עוברים ייצור עבור הלקוח המזמין לאחר ביצוע ההזמנה, אין מלאי קיים, והמוצרים אינם מוצרי מדף.
1.3. לאחר אישור ההזמנה והתשלום, ואישור מועד ההתקנה הניתן ע”י מתאמת האספקות של החברה, המוצר שנבחר עובר לייצור לפי הזמנת הלקוח, ובזאת מבוטלת הטענה שמוצרי האתר הנם מוצרי אונליין או מוצרי מדף סטנדרטיים שניתן לבטל את רכישתם ללא דמי ביטול.
1.4. הלקוח/ה מצהיר כי קרא תקנון זה והוא מוסכם עליו, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה למעט טענות הקשורות בהפרת התחייבות מצד החברה ו/או מי מטעמה החורגות מתקנון זה.
1.5. יודגש כי עצם רכישה באתר ואישור התקנון מהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד הלקוח כי קרא הוראות תקנון זה, הבין והסכים להן.
1.6. יודגש כי כל ההדמיות והתמונות הקיימות באתר, הנם להמחשה בלבד, הצבעים והידיות שבהדמיות הנם להמחשה בלבד, וכי פרזול ומכלולי המוצרים כגון צירים, מסילות מגירות, בוכנות קלפות ועוד, הנם רגילים וסטנדרטיים וללא טריקה שקטה, אלא אם צוין אחרת בדף המוצר ספציפית.
1.7. המידות הרשומות במוצרים, הנם מידות ברוטו ולא נטו, ולכן מידות הנטו בכל המוצרים הנם לאחר הפחתת הגופים החיצוניים, לדוגמה נטו מדפים פנימיים יש לחשב לאחר הפחתת מעטפת חיצונית, דלתות, חזיתות או מסילות.
1.8. או מידות גדולות יותר לאחר הוספת הגופים החיצוניים, לדוגמה במיטות, על מידת המזרנים יש תוספת של מסגרת המיטה.
1.9. על מידות המוצרים תתכן סטיית ייצור בפועל של עד 1.5% ממידות המוצר – ללא כל טענה כלפיי החברה.
1.10. באחריות הלקוחות לוודא שישנו מקום וגובה מספיק להרכבת, הכנסת, ומיקום המוצר שהוזמן, יודגש כי להתקנת מוצר לא מספיק מידה מדויקת כמו מידת המוצר, אלא מספר ס”מ מעל, בכדיי שהמרכיב בבית יוכל להרכיב את המוצר בבטחה ולהכניס אותו למקום הרצוי.
1.11. לדוגמא לארון במידת רוחב 1.60 וגובה 2.40 חובה שיהיה נטו רוחב ברצפה בין פנאלים של 1.64 ס”מ וגובה נטו של 2.44 ס”מ.
סעיף 2: זמני אספקה
2.1. זמן האספקה המצוין בדף המוצר, הנו זמן אספקה כללי אשר נתון לרוב מוצרי האתר, החברה רשאית להאריך את זמן האספקה, עד 15 ימי עסקים נוספים, מבלי טענה כלפיה.
2.2. אספקות לאזורים שהוגדרו חריגים / מרוחקים:
2.2.1. במידה וקיימת הערה על תוספת כספית לאזור מיוחד, הלקוח/ה ישלמו את התוספת בבית הלקוח ללא כל טענה כלפיי החברה.
2.2.2. לאזורים מרוחקים, רמת הגולן, הבקעה, דרומית מערד / דימונה, מעבר לקו הירוק, ייתכן כי החברה לא תוכל לספק, עקב סירוב של המרכיבים הקבלניים להגעה למקום הנ”ל, וההזמנה תבוטל ללא כל טענה או פיצוי הלקוח/ה.
2.2.3. במידה והמרכיב הספציפי ייאשר הגעה לאזור חריג בתוספת כספית, התוספת תשולם לו ישירות בבית בנוסף לדמי ההובלה וההרכבה הרגילים – וזאת לאחר בדיקה של נציג החברה מולו לפניי אישור ההזמנה.
2.3. יום עסקים הנו יום עבודה רגיל, ימים א’ עד ה’, ואינו כולל חגים של כל הדתות בישראל, ערבי חג, חול המועד, ימי סגר למיניהם, ימי בחירות, מצב בטחוני חריג או גיוס פתע של אנשי החברה למילואים וכ”ו.
סעיף 3: אחריות על מוצרים
3.1. האחריות על מוצרי החברה הנה לשנה ואינה מכסה פגעי או נזקי מים ולחות, או עיוות / התנפחות חלק מסוים ממים או לחות.
3.2. שימוש לא סביר וזהיר במוצר, פירוק והרכבה, שינוי או קידוח ע”י הלקוח/ה במוצר, הזזת או גרירת המוצר מהמקום שבו הורכב, שריטת המוצר ע”י שימוש לא זהיר, שבר במוצר ע”י שימוש לא סביר או זהיר.
3.3. אין אחריות על תליה בכל קיר, או על תוצאה של מוצר שנפל, או מוצרים אשר מסיבה כזו או אחרת השתחררו מתלייתם על הקיר.
3.4. עץ פטל אינה ממליצה על תליית מוצרים על קיר גבס, ואינה אחראית על מוצרים או תוצאה ממוצרים שהשתחררו מתלייה בקיר גבס או בכל קיר כלשהו.
3.5. למוצרים העשויים מעץ מלא בשילוב MDF – וצבועים בצביעת שלייפלק – אין אחריות על שריטות, מכות, קילופים ודהייה של הצבע.
3.6. מוצרים הצבועים בצביעת שלייפלק רגישים במיוחד להצבה ישירה מול השמש לאורך זמן ועלולים “להיצרב” וגוון הצבע עלול להשתנות עקב זאת.
3.7. מוצרים מעץ מלא עלולים גם הם להתנפח ממגע מים ישיר, ולכן לא תהיה אחריות על כך. יש לנקות ע”י סמרטוט לח ליד כל המוצרים ולא על ידי מים.
סעיף 4: מחיר ההובלה וההרכבה
4.1. מחיר ההובלה וההרכבה שמצוין בדף המוצר כולל הובלה והרכבה. המחיר ישולם ישירות בבית למרכיב בעת ההתקנה.
4.2. במידה והלקוח/ה גר/ה בקומה ג’ ומעלה, ללא מעלית, או מעלית שלא עובדת מסיבה כלשהי, או שהמוצר או חלקו לא נכנסים למעלית, ישולם למרכיב תוספת של 100 ₪ לכל מוצר לכל קומה.
4.3. במידה ולא ניתן להעלות במדרגות את המוצר, מחשש לפגיעה במבנה או במוצר, או משקל גבוה שאינו מאפשר הרמה ידנית במדרגות, על חובת הלקוח/ה להזמין מנוף על חשבונו/ה.
סעיף 5: ביטול עסקה
5.1. לאחר תיאום אספקה, במידה והמרכיב מגיע לבית הלקוח/ה, והלקוח/ה לא נמצא/ת או לא יכול/ה לקבלו, יחויב הלקוח/ה בדמי ביטול ובדמי ההובלה וההרכבה של המוצר.
5.2. ביטול עסקה לאחר תיאום – במידה והלקוח/ה לא מעוניינים לקבל את המוצר מכל סיבה, והמוצר כבר תואם לאספקה, כלומר יוצר במפעל החברה במיוחד להזמנה, ייגבו מהלקוח דמי ביטול על סך 300 ₪.
5.3. ביטול עסקה לאחר אספקה – ביטול לאחר אספקה יתאפשר לפי חוק הגנת הצרכן ובתנאים הבאים:
5.3.1 . המוצר לא הורכב או שונו מכלוליו.
5.3.2 . המוצר לא נתלה על הקיר ולא נעשו בו חורים.
5.3.3 . המוצר יוחזר במצב חדש ותקין כפי שסופק, לאחר אישור מחלקת השירות ומנהל הייצור. 5.4. במקרה של צורך בהגעה של מרכיב לפירוק המוצר בבית הלקוח והובלתו חזרה למפעל, ייגבה סכום כפול מדמי ההובלה וההרכבה הרגילים.
סעיף 6: שירות והרכבה
6.1. המרכיב שמגיע להרכבה בבית הלקוח/ה ירכיב אך ורק את המוצר לשמו הגיע.
6.2. המרכיב אינו אחראי על פינוי פסולת מבית הלקוח.
6.3. המרכיבים הם קבלנים עצמאיים, וכל טענה בנוגע להתקנה, לרבות איחורים או נזק, תופנה ישירות למרכיב.
6.4. המרכיבים לא מבצעים פירוקים או הרכבה מחדש של ריהוט קיים, גם אם הוא ריהוט שנקנה בעץ פטל.
סעיף 7: אחריות הלקוח בעת ביצוע הזמנה
7.1. על הלקוח/ה לוודא כי המוצר מתאים במידות ובצבעים למקום הייעודי.
7.2. בעת הגעת המרכיב, יש לדאוג לנוכחות אדם שיקבל את המרכיב ויסביר היכן להתקין את המוצר.
7.3. לאחר ההרכבה/התלייה לא תתאפשר טענה או שינוי בנוגע למיקום המוצר.
סעיף 8: איחורים בזמני התקנה
8.1. במקרה שהמרכיב מתעכב והודיע על כך מראש, הלקוח/ה אינם זכאים לפיצוי או להפחתת דמי ההובלה וההרכבה.
8.2. האיחור אינו מהווה עילה לביטול המוצר ללא דמי ביטול.
סעיף 9: איסוף עצמי
9.1. איסוף עצמי יתאפשר בימי א’ עד ה’ בין השעות 9:00-16:00 בלבד, לאחר תיאום עם מחלקת תיאום האספקות.
9.2. באיסוף עצמי, הלקוח נושא באחריות מלאה לטיב ההובלה וההרכבה.
9.3. המוצרים באיסוף עצמי נאספים מפורקים וללא הוראות הרכבה.
9.4. על הלקוח לוודא שהמוצר נכנס לרכבו ולהביא כוח עזר להעמסת המוצר.
סעיף 10: צילום ופרסום
10.1. בעת התקנת המוצרים ייתכן צילום בבית הלקוח ע”י המרכיב.
10.2 החברה רשאית לפרסם את הצילומים בדפי הפייסבוק, אינסטגרם או אתר האונליין שלה, ללא טענות מצד הלקוח.
סעיף 11: מפעילת האתר
11.1. עץ פטל בע”מ משמשת כקניון אינטרנטי וירטואלי לרכישת מוצרי עץ פטל ע”י ציבור הגולשים בארץ.
11.2. התקנון מהווה מסמך משפטי מחייב בין מפעילת האתר לבין המשתמש.
11.3 גלישה באתר או רכישת מוצרים באמצעותו מהווה הסכמה לתקנון.
סעיף 12: הזמנת מוצרים
12.1 מוצר יסופק לאחר אישור ההזמנה בכפוף לתנאים הבאים:
12.1.1. ההזמנה נקלטה והמוצר אושר במלאי.
12.1.2. חברת האשראי אישרה את העסקה.
12.2. מפעילת האתר רשאית לשנות את הוראות התקנון מעת לעת.
סעיף 13: אספקת מוצרים
13.1. מועד האספקה הנקוב באתר הוא משוער בלבד ועשוי להשתנות.
13.2. עיכוב של עד 15 ימי עסקים נוספים לא ייחשב כהפרת התחייבות מצד החברה.
סעיף 14: אחריות על מוצרים
14.1 מפעילת האתר אינה מספקת אחריות למוצרים; האחריות חלה על הספק בלבד.
14.2 המשתמש אחראי לתחזוקה ושירות המוצר לאחר הרכישה.
סעיף 15: ביטול עסקה
15.1. ביטול עסקה ייעשה בהתאם לתקנות ביטול עסקה ולחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.
15.2. ביטול העסקה יתאפשר תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, ובלבד שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
15.3. ביטול הזמנה יתבצע באמצעות פנייה בכתב לחברה, בפקס מספר 04-8739199 או באמצעות דוא”ל: [email protected].
15.4. השבת התמורה ללקוח תיעשה תוך 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה, לאחר ניכוי דמי הביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
15.5. הגבלת זכות הביטול:
15.5.1. זכות הביטול לא תחול אם המוצר יוצר במיוחד לפי מידות או דרישות מיוחדות של הלקוח.
15.5.2. זכות הביטול לא תחול אם נעשה שימוש במוצר, הורכב או נפגם.
סעיף 16: הגבלת אחריות
16.1. מפעילת האתר אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם למשתמש או למחשב המשתמש עקב השימוש באתר.
16.2. מפעילת האתר אינה אחראית לנזקים הנגרמים עקב תכנים המוצגים באתרים חיצוניים המקושרים לאתר.
16.3. במקרה של נזק מוכח למוצר, אחריות מפעילת האתר מוגבלת לשליש מסכום הרכישה בלבד.
סעיף 17: מסירת המוצר
17.1. עם הגעת המוצר, יימסר הודעה ללקוח לתיאום אספקה.
17.2. על הלקוח לקבל את המוצר תוך 7 ימים ממועד ההודעה, אחרת יחויב בדמי אחסון בסך 1% מסכום ההזמנה ליום.
17.3. אי-מסירת המוצר ללקוח תוך 30 ימים מסיבות שאינן תלויות בחברה תאפשר לחברה לבטל את ההזמנה.
סעיף 18: פרטיות ושימוש במידע
18.1. מפעילת האתר רשאית לאסוף פרטי משתמש לצרכי שיפור שירות, בקרה, ופיתוח.
18.2. המידע יישמר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, ולא יועבר לגורמים בלתי מורשים.
18.3. המשתמש מסכים לקבלת הודעות ו/או מסרונים ממפעילת האתר. ניתן להפסיק זאת על ידי פנייה למפעילת האתר.
סעיף 19: שונות
19.1. התמונות באתר הן להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין התמונה למוצר בפועל.
19.2. האתר מוגן בזכויות יוצרים, ואין להעתיק או להפיץ את תכניו ללא אישור מפורש בכתב.
19.3 מפעילת האתר רשאית לשנות מחירי מוצרים מעת לעת ללא הודעה מראש.
סעיף 20: סמכות שיפוט
20.1. סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית לדיון בכל מחלוקת תהיה בבית המשפט בקריות.
פרטי התקשרות עם החברה
- טלפון: 072-251-0084
- פקס: 04-8739199
- דוא”ל [email protected]
- כתובת: רחוב יוסף לוי 22, קריית ביאליק